Az IAB Hungary mobil munkacsoportja Brindza Gábor (Madhouse) vezetésével elkészítette, és a piac számára ingyenesen elérhetővé tette a magyar mobilhirdetési piacot bemutató összefoglalóját.
Az IAB tanulmányának célja, hogy segítséget és áttekintést nyújtson a reklámmal foglalkozó és a mobil reklámozás iránt fogékony, de abban még el nem mélyedt szakemberek számára. Az útmutató elkészítése során a munkacsoport szakembereinek célja nem az egyes részletek elemzése volt, hanem egy áttekinthető “big picture” kialakítása. A tanulmány nemcsak tartalma miatt számít egyedülállónak, hanem azért is, mert elkészítéséhez a konkurens piaci szereplők szakemberei fogtak össze az IAB Hungary keretein belül.
“A tanulmány elkészítésével egy átfogó képet szeretnénk felvázolni a magyar mobilhirdetési piacról, hogy a hirdetők sokkal több információhoz jussanak, ezáltal magabiztosabbá váljanak ezen a területen. Fontos, hogy a mobilhirdetési piacteret megfelelő sztenderdek és munkamenetekkel vezessük be a köztudatba, és biztosítsuk a mobilhirdetések kiemelkedő hatékonyságát” – mondta Brindza Gábor az IAB Hungary Mobil munkacsoportjának vezetője.
Az IAB Mobil munkacsoportban résztvevő cégek:
Adaptive Media, Adverticum, Carnation Group, CEMP, Fastbridge, Gemius, HAVAS Digital, HVG, Kirowski Isobar, Madhouse, MEC, OMD, Origo Media Group, Ringier, Sanoma Media, T csoport, Vodafone
A tanulmány elérhető az IAB Hungary weboldalán (http://www.iab.hu) és a következő linken: http://goo.gl/fNGcI