Az alkalmazással kiváltható a bankkártyás fizetés vagy akár a hűségpontok kártyán gyűjtése. Ehhez egy NFC technológiával felszerelt, azaz rövid hatótávolságú adatkommunikációra képes mobiltelefonra, illetve a kereskedő részéről megfelelő fogadó terminálra van szükség. A tranzakció a PayPass típusú fizetéshez hasonlóan zajlik.
Kategória: Kommunikáció
T-Mobile H helyett Telekom HU
Összhangban a 2013 folyamán lezajló márkastruktúra egységesítéssel a Magyar Telekom megkezdte a mobiltelefonok kijelzőjén megjelenő hálózati név (T-Mobile H) cseréjét az új Telekom HU névre. Elsőként a Telekom mobilhálózatán hazánkban roamingoló külföldi készülékek kijelzőjén jelent meg az új felirat, de az okostelefont használó ügyfelek egy része is találkozhatott már az új hálózati névvel az elmúlt…
Kitörési lehetőség az okosmobil a kis cégeknek
Robbanásszerű fejlődés előtt áll a hazai mobilinternetezés, amely évente 300 százalékkal növekszik. E folyamat egyik nagy nyertese lehet a kisvállalati szektor. Az okostelefonon sikerrel információt találók több mint fele ugyanis vevő lesz, ami a vásárlóerő általános hiánya miatt akár kitörési pontot jelent. Ezt a lehetőséget azonban csak jó mobilalkalmazással lehet kihasználni: most bárki, informatikai tudás…
Cisco újdonságok a vállalati kommunikációban
A Cisco most bejelentett újításai a szoftveres megoldások és a hálózati intelligencia ötvözésével teszik hatékonyabbá és rugalmasabbá a videóalapú vállalati kommunikációt. A vállalat továbbá bemutatta DX650 típusú, Android alapú asztali készülékét, amely a hagyományos telefónia mellett 1080p felbontású videóképet és számos, ma még csak az okostelefonok világában ismert funkciót kínál.
Magyarországon is beköszöntött a BYOD-korszak
A Cisco Magyarország felmérése szerint a hazai munkavállalók 60 %-a rendelkezik a munkahelyi hálózathoz csatlakoztatható mobileszközzel, és a vállalatok többsége engedélyezi is a hozzáférést
Novell ZENworks Mobile Management 2.7
A termék lehetővé teszi az iOS, Android, Symbian és Windows Mobile rendszerű, illetve más, ActiveSync-kompatibilis eszközök egyszerű és hatékony felügyeletét, hozzájárulva a vállalati biztonság növeléséhez és a belső fenyegetésekből eredő kockázatok csökkentéséhez.
Eljött a hanglenyomat alapján történő azonosítás ideje
Már magyar nyelven is elérhető a call centerekben alkalmazott Nuance Vocalizer felolvasó szoftver, amely képes szövegalapú dokumentumok emberi beszéddé alakítására. Új lehetőség a beszéd- és hangalapú technológiák között a Recognizer, azaz beszédfelismerő megoldás, mellyel könnyen alakíthatunk át hangot szöveggé. A harmadik és egyben a leginnovatívabb szolgáltatás a hangalapú biometrikus azonosítást megvalósító megoldás, melyet a Magyar…
UPC: Kábelszolgáltatóból lett a második legnagyobb telefoncég
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb gyorsjelentése alapján immár egy kábelszolgáltató került a második helyre a vezetékestelefon-szolgálgatások piacán. Az idén februári adatok szerint ugyanis helyet cserélt a telefonszolgáltatói rangsorban az Invitel és a UPC.
ConnectMedia: új üzleti digitális médiaszolgáltatás az Antenna Hungáriától
Az Antenna Hungária ConnectMedia márkanéven vezeti be a piacra új üzleti digitális médiaszolgáltatásait. Első lépésként az AH a legmodernebb technológiai megoldások alkalmazásával elindította nagy kapacitású, internetes tartalomtovábbító hálózatát.
GVH: Harmincmilliós bírság a Vodafone-nak
Harminc millió forintra bírságolta a Vodafone Magyarország Zrt.-t a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megtévesztő mobilinternet reklámok miatt – közölte a GVH. A Vodafone szerint a GVH rosszul értelmezte a reklámban elhangzott, és a lefedettségre vonatkozó „országszerte” szóhasználatot.